• Pełna integracja z Subiektem GT (linią InsERT GT), wspólne kartoteki Kontrahentów i Towarów.
  • Praca sieciowa wielu użytkowników programu.
  • Zestawienia.
  • Wydruki graficzne, m.in. popularny w systemach CRM lejek sprzedaży.
  • Archiwizacja baz danych.
  • Wykorzystanie profesjonalnej bazy danych Microsoft SQL Server.
  • Biblioteka dokumentów (możliwość dołączenia dowolnego załącznika do obiektu oraz widok zbiorczy, pozwalający ją uporządkować – wymagany zielony PLUS dla InsERT GT).
  • Rozbudowana pomoc kontekstowa.
  • Obsługa InsMaila (m.in. pobieranie kursów walut).
  • Strona główna zawierająca listę zadań do wykonania oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży.
  • Możliwość dodawania przez użytkownika własnych zestawień.
  • Uprawnienia użytkowników do poszczególnych funkcjonalności programu.
  • Edytowalne słowniki.
  • Pola własne (do 8 pól własnych dla obiektu, zaawansowane wymagają dowolnego PLUSA).
  • Flagi własne – możliwość oznaczenia dowolnego obiektu jedną z 10 własnych flag (wymagany zielony lub czerwony PLUS dla InsERT GT).
  • Łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca programu.
  • Brudnopis – miejsce w programie, pozwalające zapisywać podręczne informacje.
  • Schowek – przechowywanie obiektów dowolnego typu do późniejszego wykorzystania.
  • Widok kalendarza w obszarze podręcznym.
  • Obiekty powiązane.
  • Zakładkowa budowa programu.
  • Elastyczne sortowanie kolumn oraz mechanizmy filtrowania i wyszukiwania.
  • Wiele skrótów klawiszowych przyspieszających pracę z programem.
  • Kartoteka kontrahentów (firm i osób) oraz pracowników firm.
  • Zaawansowane filtrowanie modułu Klienci wraz z zapisywaniem ustawień filtrów.
  • Możliwość zapisania dowolnego filtru w module Klienci dzięki nowemu mechanizmowi filtrów SQL.
  • Łatwe wyszukiwanie klientów.
  • InsTYNKT klientów.
  • Możliwość tworzenia listy klientów.
  • Rejestr działań z klientem.
  • Możliwość wystawiania dokumentów handlowych (wymagany Subiekt GT).
  • Informator kontrahenta zawierający informacje o współpracy z daną firmą, np. o jej należnościach finansowych.
  • Informacje o wiarygodności płatniczej kontrahenta.
  • Biblioteka dokumentów dla kontrahenta.
  • Wywołanie rozmowy Skype lub Gadu-Gadu.
  • Obsługa rabatów dla kontrahentów.
  • Możliwość planowania i rejestrowania działań w systemie takich jak:
    • spotkania,
    • zadania,
    • telefony,
    • listy,
    • faksy,
    • rozmowy internetowe.
  • Wygodny system notatek.
  • Kalendarz wraz z przypomnieniami o zaplanowanych działaniach.
  • Zadania cykliczne.
  • Możliwość delegowania zadań.
  • Wysyłanie i odbieranie e-maili – obsługa serwerów pocztowych POP3/SMTP.
  • Automatyczne wiązanie odebranych e-maili z odpowiednim klientem (rozpoznawanie po adresie e-mail).
  • Możliwość zdefiniowania wielu kont pocztowych.
  • Przypisanie kont pocztowych do użytkowników (pozostałe osoby nie widzą korespondencji danej osoby, chyba że jest ona podpięta do klienta) – również obsługa e-maili typu sekretariat.
  • Mailing – tworzenie wiadomości zbiorczych.
  • Szablony wiadomości z zastosowaniem autotekstu z danymi klienta, szans sprzedaży, działań i podmiotu.
  • Automatyczne odbieranie wiadomości w ustalonych odstępach czasowych.
  • Reguły wiadomości.
  • Oznaczanie wiadomości flagami.
  • Możliwość oznaczania wiadomości prywatnych.
  • Obsługa załączników do wiadomości.
  • Import/eksport wiadomości w formacie EML.
  • Kartoteka wspólna z InsERT GT, zatem obsługa wielu magazynów (w przypadku braku licencji na Subiekta GT – jeden magazyn główny).
  • Stany magazynowe (wymagany Subiekt GT).
  • InsTYNKT.
  • Poziomy cen, rabaty, jednostki miar.
  • Promocje dla wybranych grup towarów lub kontrahentów.
  • Cenniki.
  • Przygotowanie ofert handlowych prowadzonych wg scenariusza:
    • dla pojedynczego klienta,
    • zbiorczo, dla dużej liczby klientów.
  • Obsługa towarów wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami dostępnymi w InsERT GT.
  • Możliwość wprowadzenia szacowanej wartości szansy sprzedaży (niezależnej od wartości towarów).
  • Możliwość wystawienia zamówień do szansy sprzedaży na odpowiednim, zdefiniowanym przez użytkownika etapie.
  • Możliwość wystawienia dokumentu sprzedaży.
  • Wygodna obsługa korespondencji e-mail oraz pozostałych działań z klientem dotyczących szansy sprzedaży.
  • Prognozowanie przychodów z szansy sprzedaży (kwoty szans zakończonych sukcesem) na podstawie etapu i prawdopodobieństwa danego scenariusza szans sprzedaży.
  • Możliwość definiowania własnych scenariuszy szans sprzedaży.
  • Kalendarz z przewidywalnymi terminami zakończenia szans sprzedaży.
  • Grupy szans sprzedaży.
  • Obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet).
  • Wydruk oferty handlowej.
  • Biblioteka dokumentów.
  • Historia zmian.